zaterdag 4 december 2010

De eerste

Hier is dan de eerste kaart op mijn blog.



Hoi,
ik ben na lang wikken en wegen begonnen met mijn eigen blog, ik maak namelijk al lang kaarten en kijk altijd overal op andere blogs voor ideeën en inspiratie maar zelf bloggen ho maar. Aangezien ik het toch heel erg leuk vind om mijn kaarten te laten zien en nu zelfs heel enthousiast ben over het bloggen ben ik maar gestart.


het plaatje is van internet
papier: basis grey
hulst blaadjes: martha stewart grote hulst pons
mulberry rozen en  cherry blossom bewerkt met glitter, helaas niet zo duidelijk op de foto
kant, lint en glittersteentjes

(Ik kom er nu achter dat de foto niet echt heel duidelijk is, de de volgende zal hopelijk beter zijn, excuses)

Ik ben toch heel benieuwd wat jullie ervan vinden en een reactie vind ik dan ook erg leuk.

groetjes, Marlies



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heyyyyy marlies,
hier de eerste reactie.... hij is weer erg mooi geworden. ennuh, wat je blogspot betreft, knap dat je het voor elkaar hebt gekregen, ik kan het denk ik niet!!!!! Ga zo door en de volgers komen vanzelf wel...

groetjes Ilonka

Anoniem zei

Hoi Marlies,
Hier de tweede reactie. Knap gedaan en erg mooi.
Ik blijf je volgen, en hopelijk nog velen.

Groetjes Bernie