vrijdag 16 september 2011

Warm winter wishes

Vandaag wil ik jullie een kerstkaart laten zien die ik ook op de Kreateja team blog geplaats heb, gemaakt met een  stempel van Belles 'n Whistles. 
Alle Belles 'n Whistles stempels zijn de gehele maand september voor € 5,- in de aanbieding bij Krea Teja, zolang de voorraad strekt.


Het papier is het prachtige kerstpapier van Maja Design.
Stempel Belles 'n Whistles Snowbaby - Catching snowflakes  gekleurd met derwent potloden
Tekst stempel is van Whimsy stamps - winter letter seals. Het is eigenlijk een rondje maar ik vond het te groot voor op deze kaart en heb gewoon de bovenste stukje eraf gesneden.
Rondom de afbeelding sneeuw vlokjes gestempeld met een stempeltje die ik ooit ergens bij heb gekregen.
Een Creatable achter de afbeelding gedaan en verder versierd met het mooie rode glitterlint, parelbrad, kantje, besjes en roosjes. De takjes zijn gemaakt met een Martha Stewart pons.

Op de Kreatejadt  blog hebben we iets nieuws nl een maandelijkse challenge. Met als eerste thema: maak een labelkaart.
Je kan een hele leuke prijs winnen en omdat het de allereerste challenge is maken zelfs drie mensen kans op een prijs!
Kijk op de blog voor de spelregels en doe gezellig mee!

Ik doe met deze kaart ook mee met een paar challenges:
Fabnfunky  Bingo (stamped image, 3 papers/layers, diecuts)
Cutie-sunday   Kerstkaart
Simon says stamp  use a song or film title  (Let it snow)
Creative inspiration  Anything goes
Winter Wonderland  Girl Christmas

Ik heb weer genoten van alle lieve reacties op mijn vorige kaart, bedankt! Ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden.

Liefs, Marlies

47 opmerkingen:

Noriko zei

Hoi Marlies,

Schitterend kaartje zeg.
Vooral het rode malletje doet het erg mooi.
Het haalt mooi de kleuren in je kaart naar boven.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

regina zei

een prachtig kaartje!

gr regina

Elly zei

Een prachtig kaartje,een mooie kleur verdeling en prachtig ingekleurd stempeltje.

Groetjes elly

Christa zei

Hoi Marlies , ik heb hem net al bewonderd op ons blog....maar doe het hier ook nog even. Ik vind hem erg mooi. Het meisje vind ik super schattig en mooi ingekleurd met de Derwents. Ook de halve tekstcirkel vind ik een leuk idee. Creatieve groetjes van Christa.

Dodici zei

Absolutely gorgeous card.Love everything about it!x

Neline zei

Prachtige kaart, en wat een leuk stempeltje.
De halve tekstcirkel vind ik ook heel leuk gedaan.
groetjes
Neline

greet zei

Het is een prachtige kerstkaart marlies!

Groetjes Greet

Marrie zei

Hallo Marlies,

Wat een schatje van een kaart.
Prachtig is hij en de stempel is super.

Groetjes Marrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, leuk afdrukje en het glitterlint is zo mooi, past echt bij de kerst.

groetjes jolande

gré zei

haha heb net ook op dit kaartje gereageerd bij krea thea
een heel leuk lief kaartje vind ik dit mooi stempeltje

groetjes gré

Jolanda zei

een prachtig kerstkaartje en wat een schattige stempel. heel mooi ingekleurd! het papier is idd heel mooi...
grtz Jolanda

Karin zei

Wat een prachtig kerstkaartje, het afdrukje vind ik erg schattig en heel mooi ingekleurd.

Annerieke zei

Het is inderdaad een super leuke stempel...en mooi ingekleurd natuurlijk. Je hebt ook mooi papier gebruikt, mooie kleuren. Het halve tekstrondje vind ik goed bedacht, staat leuk!

gr Annerieke

Corrie zei

Hoi Marlies,
Wat een mooi kaartje, lief stempeltje en prachtig papier heb je ervoor gebruikt.
Fijn weekend
Groetjes Corrie

Wendy Koorevaar zei

Je kerstkaartje is echt heel mooi geworden. Ik vind het afdrukje ook zo lief en wat een prachtig papier!

Lieve groetjes,
Wendy

Lenie Hempen zei

Hoi Marlies

Wat een schatje van een kaart.
Heel lief plaatje.
Echt een schitterend mooi kaartje.
Een heel fijn weekend.


Gr leny Hempen

heidy zei

Wat een schattig kerstkaartje Marlies!
Groetjes Heidy

arjette zei

Wat een lief kerstkaartje Marlies!!! Héél mooi!! Dat papier blijft mooi hè!!!

gr. arjette.

Lia zei

Geweldige leuke kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Trudy zei

Je kaart is weer prachtig Marlies!!
Groetjes Trudy

Marianne's Craftroom zei

Beautiful rich reds and fab flowers and image. Thanks for playing at Winter Wonderland. (I have some candy on my blog.) Marianne x

marion zei

Wat een schattig stempeltje ! Een prachtig kaartje ! Liefs, Marion

Unknown zei

Wat een schat van een kaart en dat rood doet het heel goed

Liefs Nellie

chantal en sygrid zei

schitterende kaart marlies
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Unknown zei

Beeldige kerstkaart heb je gemaakt Marlies! Prachtig met die bloementoeven en die afbeelding is gewoonweg super! Doet me denken aan een paar kinderen die ik afgelopen winter door onze straat zag lopen, tong uitgestoken om de sneeuwvlokken te kunnen opvangen. Groetjes, fijn weekend, Ira

Marjan zei

Lief! En natuurlijk weer een echte Marlies kaart, mooi uitgewerkt!

Groetjes, Marjan

KarinsArtScrap zei

een lief en prachtig kaartje marlies.

groetjes karin

Marianne Reijgersberg zei

Wat een schitterende kaart. En het afdrukje is zo mooi gekleurd. Rood is niet de makkelijkste kleur om mee te kleuren. Heel mooi papier en die rode mal staat geweldig.
Groetjes Marianne

Tinie zei

Wat een mooi kerstkaart!! Mooie kleuren en een schattig stempeltje!
groetjes Tinie

Marijke zei

Wat een lief winters kaartje is dit Marlies! Leuk afdrukje!!
groetjes, marijke en chantal

Christine zei

Super gedaan Marlies! Hopelijk krijg ik ook allemaal zulke kerstkaartjes in mijn bus!!
Liefs
Christine

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is gorgeous loving your colours here, fabulously gorgeous creation hugs pops x

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlies,
Wat een GEWELDIGE kerstkaart is dit. Alles past, zoals we van jou gewend zijn, weer perfect bij elkaar. SUPER!!!!
Groetjes Mirande

Hanneke zei

Wat een prachtig kaartje dit!! Echt heel mooi.
Groetjes,
Hanneke

Elly zei

Wat een mooi kaartje Marlies! De kaart hieronder vind ik ook super!!

groetjes, Elly

*mieke* zei

Hele mooie kerstkaart Marlies, alles klopt bijelkaar!
Groetjes Mieke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik had het mooie kaartje al op de blog van Thea bewonderd, maar ik kom ook hier even zeggen dat ik hem prachtig vind, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Anneke zei

wat een beauty van een kaart en mooie rode details en papier

Kaartenkraam zei

Mooi kaartje, prachtige diepe kleur rood heb je gebruikt en het glitterlint vind ik ook heel mooi erbij passen!

groetjes van Ank

Tinie zei

Wat een lieve stempel!!! Het is een super mooi geheel geworden, hele gave details heb je gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Tineke's hobby zei

oh wow wat een schitterende kaart het papier is erg mooi net als de stempels Het is een prachtig geheel
Groetjes Tineke

Ute85 zei

What a lovely creation with adorable details. Thanks for joining us at Cutie Sunday.

Hugs Ute85

Dena zei

Marlies! WOWZA! Love your gorgeous, gorgeous Christmas card! So cute how you did the bottom sentiment like a tab and LOVE the flowers and pretty reds! You outdid yourself!!!
Hugs, Dena

Barbara zei

Oh, how adorable!

Ginny zei

Gorgeous!! Thanks for joining us at FnF :)

Karita zei

Fabby card! :)
Image is gorgeous and your colouring is fantastic :) Great card design :)

Thank you for joining at Creative Inspirations :)
Hugs,
Karita

Bastelmichaela zei

A beautiful card, a great design and wonderful colors....thanks for joining us this week at Cutie Sunday….
Hugs Michi