vrijdag 31 maart 2017

Zonder stempel


Ik heb heb zo druk gehad dat ik weer bar weinig in blogland ben geweest en het is dat ik een kaart voor mijn DT werk moet maken anders kwam dat er ook niet van. Hopelijk binnenkort weer wat structuur in mijn leven en komt het tijd voor de knutselen weer terug. 

Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij Fussy and Fancy.
 Het thema is Embellish it. (Versier het)
Dit is een kaart wat ik had gemaakt voor de 80ste verjaardag van mijn tante. 

I have been so busy lately that I haven't been in blogland very much and if it wasn't for my DT work I don't think I would have been making anything either. Hopefully soon things will all start to get organized again and I can get back to crafting.

A new challenge starts today at Fussy and Fancy. The theme is Embellish it.
My Dt card is a card I made for the 80th birthday of my aunt.


Het papier is van Pion. De randjes heb ik weer met de hand genaaid.
Eens helemaal geen stempel gebruikt. Ik vond dit chiquer voor een 80 jarige dame, tenminste mijn tante vind deze stijl chiquer.
De blauwe bloemen zijn zelfgemaakt, ook van Pion papier dus ze kleuren perfect bij het papier.
Wat vlinders uitgeknipt en de cijfers 80. Het lijstje is van Melissa Francis.
Gebruikte mallen: Marianne Design en Action.

The Dp is from Pion. I did the stitching by hand.
No stamp this time, My aunt likes this style of cards more than with a stamp on.
I made the blue flowers also from Pion paper so they are a perfect match with the paper.
I cut out some butterflies and the 80.  The frame is from Lelissa Frances.
Used dies: Marianne Design, Action.


Bedankt voor jullie bezoekjes hier, ik doe mijn best om weer langs te komen.
Een hele fijne dag

liefs,
Marlies

13 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Marlies. Wat zal je tante daar blij mee geweest zijn!

KarinsArtScrap zei

een prachtige lente kaart Marlies
Gr Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt er weer een mooi exemplaar van gemaakt Marlies. Mooie kleur designpapier en wat leuk om zo met het papier te spelen, een gedrukte vlinder en dan een die "erop" ligt. De gestikte randjes,het lijstje en de mooie bijpassende bloemen maken het helemaal af.
Hier wordt op het moment ook weinig geknutseld, op de een of andere manier komt er niets uit mijn hoofd én handen...komt weer wel toch?
Fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda

Petras Bastelschätze zei

Hi Marlies, lovely birthday card layout. The stitched papers and beautiful flowers are looking fantastic. And the flower arrangement is a highlight as always.
Have a nice weekend.
Hugs Petra

Ans Gilbert zei

Hoi Marlies,
je hebt een prachtige en chique kaart gemaakt voor je tante..Pion papier is altijd super mooi, leuk de ingelijste leeftijd en de mooie bloemen,
groetjes,
Ans

Sabine zei

Wow prachtige kaart! Heel mooi gemaakt, en erg leuk gedaan met dat lijstje Liefs Sabine

Frouwkje zei

Prachtig!! Marlies :-D
Alles past weer super bij elkaar. Mooi papier, bloemen....alles gewoon ;-)
Ik hoop voor je dat je het wat rustiger krijgt.
Liefs, Frouwkje

Linda zei

Wat een schitterende kaart, heel mooi gedaan
gr Linda

Cobie zei

Schitterende kaart Marlies!
Groetjes Cobie

GerJanne zei

Ik vind het een plaatje!!! EN het klinkt wel heftig zeg, dat je zo druk bent en dat er geen structuur is op het moment. Wel alles goed??
Groetjes,
GerJanne

Maia zei

Ook balen lange reactie getypt en floep weg was het!
Tweede poging nu.
Prachtig je kaart altijd mooi met bloemen voor een 80 jarige.
Jij maakt erg mooie bloemen en gebruikt er ook veel op 1 kaart zonder dat het to much of rommelig is, dat krijg ik nooit zo mooi voor elkaar.
Je kunt gerust Ali expres mallen bestellen hoor, alles komt bij mij aan meestal zo rond twee weken later.
Ook hier druk en zeker maar goed dat je eens een dt schap wint of zo, morgen op mijn blog een paascretie met veel mallen van Ali als gast designer.
Later ook nog een kaart voor mijn moeder met bloemen haha zij wordt komende zondag 80 jaar.
Fijn weekend
Groetjes Maia

Marjan zei

Prachtig is deze kaart, zoals altijd ook weer zo mooi afgewerkt! Sterkte met de drukte!

Tracy zei

That tiny frame is the cutest thing. I'm sure she'll love this. I sure do. Beautiful design. hugs!